Saturday, October 31, 2009

.:: tak tahu nk bagi tajuk ape ::.

hahahahaha.. bagi aku gelak dulu... hahahaaaaaaahahahhahhahahhahahhahhahahhahhahahahhahahhahahhahahahhahahha... hahhahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahhahahhaaaaaaaaaaa.!!!!!!!!!

sebenarnye kan, aku xtau r aku nk gelak ke nk marah ni.. tpi rase cam sgt geli ati dengan dengan satu makhluk Allah ni.. memang kelakar abes..( bagi aku la, bagi korg mungkin x kot sebab aku je yg faham.. hahaha) x kisah la.. tpi rase ke'geli'an hati aku tu telah membuatkan aku terpanggil untuk mencoretkan di sini... cerita nye begini.. ni kite2 je tau, jgn cite kt org len lak..hahaha..

semuanya start with my status @FB. biase la lau study, kepale aku ni ting tong sket, aku post la status yg mengarut di situ, huhu.. mule2 sorg kwn aku komen aku ok lagi kot.., tetibe je ade satu makhluk Allah ni comment yg aku rase agk kurg ajr la wlpon die kte gurauan.. but, i can't accept gurauan lau bab yg tertntu ni.. cam mghina kite rasenye... so, after i reply this n that, i ingt kes close la.. rupenye x kot..
disebabkan i ingt kan kes dh tutup, i post status baru yg menyatakn i xde mood dh nk study coz dh ngantuk, nk tdo kot... rupenye, makhluk Allah tu salah fhm die ingt i perli die, tpi die x post la comment pape.. hngglah ke satu post status yg aku baru post.. post ni actually aku pun saje je wat n tak tujukan sape2 pon(yg ade akaun FB la)huhu.. post aku tu agk sinis sket la mksdnye.. saje je buat luahan perasaan di situ sbb aku tau insan tersebut x bace..huhu..
tapi, kemudian, aku terbace satu post makhluk Allah tdi, yg lebih kurg cam mmbalas post aku tadi... hmmm.. mule2 aku x perasan sgt. tpi bile bace kali kedua, baru aku perasan..hahahaha.. aku bace smule post aku td, ade sebut nme die ke? xde.. pelik aku. camne die boleh perasan yg aku tujukn tuk die wlpon x sbnrnye.. mule tu aku nk marah la gak, tpi, aku biarkn die dgn dunia die,,hahahaha.. persan jek... aku terfikr satu peribahsa ni - siapa yg termakan cili die yg terasa pedas..huhu
kesimpulannya, wlpon post aku tu bkn tuk die sbnrnye, tpi mungkin die rase ciri2 yg aku sbutkan tu ade kt die kot.. hmmmmm.. sebb tu yg terasa sgt tu.. huhu.. kelakar tol.. tapikan, aku x sngka die sedar diri.. bguslah.. harap2 berubah la wahai makhluk Allah....


MUHASABAH LA DIRI SENTIASA>> renung2kan dan selamat beramal..wassalam..

No comments: