Friday, October 09, 2009

.:: celaru+keliru= tak tahu... ::.

fuh.. title post kali ni aku sendiri tak tahu ade kaitan ke x ngan ape yg aku nk merepek ni.. huhu.. memang aku celaru sekarang ni..
dah lame sangat tak update blog ngan ayat merepek aku.. post2 sblm ni mostly aku post lagu n lirik je.. malaz sangat dh nk tulis.. serabut sangat kepala ni..
sedar x sedar dh nk abes pun sem ni.. sem depan dh sem akhir aku kt cnie( insyaallah) cam x caye jek... balik semule pasal kepala yg serabut ni.., citenye lepas raya ri tu, cam biase la student ni mmg suke wat keje last minute.. minggu2 last ni la baru la terhegeh2 nk wat projek n asgmnt bagai... plak tu semua subjek sekaligus.. mmg serabut.. mula la semua gelabah...haha..mule la tensen la segala bagai kan.. lecturer dh bg awal2 projek tu xnak wat nk gak wat last2 minute.. huhu.. tpi nk kate ape lgi dh mcm tradisi bnde ni.. mmg xkan serik..hehe..
pas tu time macam ni la lau bace status kt facebook ke YM ke semua dok busy memanjang..huhu.. time ni la baru ingt asgmnt semua.. haha.. pas tu nk kuar2 merayap pun skrg xde sgt alsannye "aku ade asgmnt la weyh.. nk kene anta esok ni.." gitu la lebeyh kurang alasannya..huhu
tapi kan, walau camne pun keadaannye, semua bnde ni la asam garam student.. kengkadang seronk sebenarnye lau difikirkan semula.. nanti lau dh kerje mesti rindu saat2 mnjadi student ni.. time tu mmg dh xde dh pglman cam ni.. sebab time tu ade cabaran yg lebih besar tuk kie hadapi..
fikir2kan la.. nikmati lah setiap saat kehidupan kita ni.. hidup ni bukannya lama, muda cuma sekali.. sooo, kita enjoyyyyyyyyy..!!! hahaha (enjoy2 gak, tpi beringt la sket..hehe)

HIDUP PERLU DITERUSKAN... KEEP ON WALKING... WALAU BERIBU KALI PUN TERJATUH, BANGUN DAN DITERUSKAN MELANGKAH...

No comments: