Wednesday, April 22, 2009

..*Seadanya aku by my fav artist~ Nubhan..*

Tak dapat ku kotakan

Seperti yang sudah-sudah

Bagai memetik butir bintang

Yang jauh tampak terang
Tak sanggup ku mungkir dalam sayang
Tak mampu ku berikan
Mimpi di luar jangkauan
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia
Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu
Istana yang ku bina
Biarpun kali kedua
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia
Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

-finally dapat gak aku cari lagu ni.. penat cari.. akhirnye jumpe gak kt imeem..

this is new song from Nubhan..

*Song credit to imeem n Mr.Vern

No comments: