Saturday, March 14, 2009

ini kisahku...

walaupun kini blog ku masih dalm proses pembaik pulihan, tp aku tetap nak postkan sesuatu...

coz aku rse, ini lah mse yang aku ade untuk updte blog ini..

mungkin selepas ini mse tidak mengizinkan  untuk aku membuka blog ini lgi...

sekarng ini dah masuk bulan 3.bualn yang sangt sibuk untuk kami semua ahli kelab teknkal...

penuh function dri awl bln smpai hujung bulan.... sampaikan mse untuk kemas blik pun xsempat kot...

hmmm....ape-ape pun aku enjoy with this life....

and, yang paling aku lega, dinner kolej aku dah selesai pada 11/3 yang lalu....

lega rsenye semuanya dh settle.. samada orng lain puas ati atau x dgn kerja aku sepanjang tempoh tersebut aku xpeduli...aku dh jalankan tanggungjawab aku...

so, for me, everything is end now...

selepas ni, banyak lagi perkara yang perlu aku selesaikan....

assingment..... n report tuk tech club punye xtvti...macam2 lagi....

No comments: