Saturday, March 14, 2009

..~*Hidup ini kadang2 BoLeh Jadi bOriNg..*

boring petang sabtu ini ku rasakan apa itu boring... yang teramat sangat. dah xtau ku nak wat apa.. tengahari tadi kami keluar pergi kenduri.. balik dari kenduri pergi p.seni, boring gak. then, balik bilik masing2 semakin boring kurasakan.. suasana bilik aku yang sunyi tu mengundang perasaan mengantuk tiba2..aku tdo... selama beberapa minit kemudian, aku tersedar dek deringan mesej handpon ku...mesej dari zati yang berbunyi.."Jom g pasar malm ptg ni..B4 tu nk g tsk cempaka..dlm kul5 kte g.." aku agak gembira me,baca mesej itu.. namun tiba2... hujan lebat membasahi bumi diselangi kilat sabung menyabung diluar yang mengundang pula persaan cuak dalm diriku yang tggl keseorngan di bilik aku..sambil menggulugkan diri dalm selimut, aku mnghntar mesej kepada aini dan zati bertanya kan mengenai rancangan tersebut... jawapan yang ku terima agak kecewa kerana jika hujan masih juga tidak berhenti maka dengn rasminya rancangan tersebut terbatal dgn sendirinya...warghh.....secara tiba2 perasaan boring yang melampau2 itu kembali muncul malah semakin dahsyat.......ISH...BORING..BORING....

No comments: