Wednesday, February 18, 2009

...MaCam2 rupenYe...hmm..*

Ntah la kan...Hidup ni kAlau di fikirkan memang pelik...

pelik yang macamne tu susah aku nk ckp...

aku sendiri hairan mcmne kite sebagai mnusia ni cepat sngat berubah....

entah lah susah nk explain...tepuk dada tanya dri sendiri....tentu ade jawapannya,,,,

sebenarnye mnusia ni complicated sngt tuk difahami....

mungkin ari ni kite kenal orng tu mcm ni....sok2 mne tau yg orang tu dh lain kan?

who knows?

kite xboleh jangka setiap perubahan yang berlaku even pade dri sendri pun...

ape yg aku tulis ni adlh dri ape yg aku alami lah setakat ni samada pada aku atau orang lain tu...

biar lah aku simpannya sendiri....

ape yg aku pasti, semua ni ada hikmah dan iktibar yg perlu aku ambil....

cukuplah setakat ni....

1 comment:

♥...LuNa aiNi...♥ said...

mane trademark ko kecik ati 2...
dah hilang ker