Sunday, May 23, 2010

.:: Di Satu Petang Ahad.... ::.

salam buat semua...
satu petang ahad yg bosan+penat+ membengangkan..
mendengar lagu2 raya+lagu kawen..ibarat org giler meroyan....
semua kerana kehidupanku di hari minggu ku yg direnggut...
saat semua insan sedang enak bercanda di rumah mahupun di shopping kompleks, aku pula mengerah tenaga untuk bekerja, melmparkan senyuman plastik ku kpda semua org.....sungguh mak xrela nyah..!! sigh..
cess.. sungguh aku xpercaya ini semua terpaksa aku lakukan...  itu belum dikira dengan ke'hipokrit'an aku selama bbrapa minggu ini.... menunjukkan imej baikku... shgga semua anak2 ini percaya bhwa aku seorg sgtlah sopan,lemah lembut..oh tidak..  ku bukan aku...<-- lgu yg sentisa mnjadi tema ku setiap pagi...shgga aini hmpir gila mndengar aku menyanyikannya stiap pagi....
setiap pagi bangun daritidur, aku berharp, agar aku tidak lagi berada di tmpat ini..sygnya..semuanya hnya tggal impian... aku hanya mampu bermimpi... maka, ku teruskan hidup penuh dusta berkala ku ini disni.... aaaaaaaa...
sehingga saat ini, ku hanya mampu berharap danterus berharap agar semuanya cepat berakhir..berakhir untuk aku terus berlari jauh dri semua ini.......... agar aku hidup dan tidak kehilangan diriku yg sebnrnya.....

*seprti petikan sebuah lagu,,, bibirku penuh gelak tawa, namun hatiku sepi....... =(

...............................................................

4 comments:

♥...LuNa aiNi...♥ said...

cik tulang....cik luna hnya mampu gelak jer nie....hahahhahha....part intai2 xmau tulis ker...hahhahahha

*..~bukanfazzygdulu~..* said...

itu xde kaitan.. itu sume termasuk dlm dusta berkala semata... untuk mghilgkn kegilaanku agr tidak menjadi smkin gila shgga menggilakn org lain...huhu

nny said...

'cik tulang'...nme bru ina ke???heheh

*..~bukanfazzygdulu~..* said...

cik tulang tu dh lame la... skolah dulu, ade dak pggil ina , kak tulang..huhu..