Monday, April 26, 2010

.:: Jangan Menyerah... ::.

rentetan dari post yg sblum ini.. aku cuba mencari kekuatan dri untuk memulihkan semngat aku... aku cuba untuk lupakan kgagalan itu... cuba untuk bangun semula... cuba sedaya aku.... aku harus yakinkan diri aku bhwa setiap yg berlaku itu ada hikmah yg telah tertulis di sebaliknya...SubhanAllah....
and then, today i found this song while i'm on FB, seorg kawan telah men'share' kan this song to public... aku tertarik dengan tajuk lagu ini....liriknya aku cuba hayati... JANGAN MENYERAH!!

JANGAN MENYERAH-D'MASIV( Lyrics n Video)
 LYRICS:
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi


Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Reff 1:
Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik
Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Back to Reff 1

Reff 2:
Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal Putus asa


**********************

2 comments:

Pacifist said...

ya, jangan menyerah jika masih diberi kekuatan dan peluang.

"sesungguhnya dalam kesusahan itu ada kemudahan"

*..~bukanfazzygdulu~..* said...

ya.. terima kasih en.pacifist... ;)