Friday, February 05, 2010

.:: PaNass--> aKu EmO ke meReka yg x FahAm?? ::.

tensen jek.. menci tol aku...
dh la aku memang hangen ngan 'mereka' ni.. 
pas tu. ari ni wat aku tmbah lgi hangen aku...
plus lak, emosi aku tgh x stabil lgik ni... eee.. menci.. nk g cekik2 jek..
benda yg mule2nye ok n sgt relax tetibe jdik hanget di akhir2...
semua gara2 'mereka' yg sengal+poyo x bertempat ni la...
nyampah aku.. sory la lau nk tunjuk bgus ngan aku, aku pon leh tunjuk aku bgus gak...
eee.. menci la.. nmpak sgt x fham ape yg org ckap..pas tu, nk poyo sound org x pasal..
ingat bgus ke? fham tol2 dlu. bru la leh sound aku.. ni dh r nek keretapi arg batu, pastu salh aliran lak tu..
xke bengong nmenye..
ha.. tgok..kan aku dh emo tdi... dh lme aku tak hangen.. tetibe 'mereka' spoil mood aku, tros x selera aku nk makan... smapi x abes aku mkn kt mapley td.... (xde kaitan kot)huhu..menci2....
ok ina, ckup2... mase untuk tenangkan diri... take a deep breath n sleep...zzzz

* lantak la lau 'mereka' tu nk kte aku ape pon... aku pedulik hape... yg pnting aku jujur...
** moral nya di sini, tolong la tukar keretapi arg batu korg tu kpda LRT ke, xpon krtapi bulet yg kt jepun tu, bru la x ketggln zaman.. upgrade sket ye... lembab sgt kot korg ni.....
*** kpd yg x brkenaan, sila abaikan kata2 nista dan makian saya di ats ye.. itu sume i dh kontrol abes dh kebengangan i..gegege..

~maseh terasa kepatahan ati itu..... gegeggegeegege...

2 comments:

gO mi NaM said...

sabo2..biasa la mcm2 perangai org..hehe..tumpang lalu

*..~bukanfazzygdulu~..* said...

dh xleh sabo dh dgn mereka ni... sbb trlalu brsbr tu yg jd camni... hehe
emo..emo.. =)