Monday, December 21, 2009

.:: akU, CuTi, FeStKUM, & REuNiOn..?? ::.

AKU-finnally, cuti sem dh pun berakhir.. dan aku kembali semule ke bumi ukm ni...hmmm.. final sem insyaallah...amin..


CUTI-hmm.. sepnjang cuti, xde ape yg menarik..duk kt umah je..ari2 goyang kaki dok depan tv tgk cite CSI(huhu.. berangan nk jadi forensik..haha) gitu la keje aku duk kt umah.. mak aku memng dh mlz nak ckp ape dh.. haish.. terok bebenor ank dara die sorg ni..hahaha.. ye la, nak wat ape lgi.. xkan nk merayap keliling kmpg kot.. t lgi pening mak aku..haha..lgpun aku dh xde member kot kt kmpg tu,huhu.. bukan ape.. aku ni kot yg sombong..haha.. xkisah la.. nak keje lak malaz r...lgpon cuti kejap je.. x smpai sbuln pon... bek aku duk umh rehat2 badan n kepala otak aku ni smbil menggemukkan dri kt umah.....huhu...

FEStKUM-ni satu bnde yg menarik la kot yg terjadi di akhir2 cuti aku ritu..aku jdi volunteers la kononnya.. best gak la.. dapat elaun lgi kot... tpi bukan tu yg menarik, ade bnde len lgi... haish terok otak aku dirosakkn duk ngan dak2 ni...macam2...nk cite kang bnyk sgt la.. hehe..mmg bnyk tol kenngn kitorg.. ape2 pon memang best n havoc sangt.. semua otak giler la.. hahaha.. ape yg penting memori tu biarlah akan terus menjdi memori kt UKM ni bg kitorg... dan yang rahsia itu biarlah tetap menjadi rahsia..huhu..okey.. haha..

REUNION- balik je dri FEStKUM aku ade baki lam seminggu lgi cuti.. duk kt umah dh bosan dh kot..haha. tetibe satu hari member aku mesej "wei, ko g tak reunion sabtu ni?" gitu la lebih kurg die punye mesej... aku terkezut giler... mane aku tau pape pon pasal reunion ape kejadahnye.. xde sorg pon gitau aku kot.. huh.. nmpak sgt nk pulaukan aku dorg ni sume.. tpi salah aku gak kot... diorg mne tau no.fon aku pon... aku kan sombong orgnye..hahaha. ah, sudh merepek...
alkisahnya, aku xpegi pun.. alsan aku, aku x bersedia..huhu n yg paling bgus skali aku bgi r alsan diva aku "lau korg wat kt hotel, aku g la kot" huhuhu... berlagk betol aku.. tpi memng aku xnak pegi pon... xde ape n sape pon yg aku nk jumpe kt sekolh tu,...hmmm.. dri cite2 yg aku dgr, kbnykan mmbr aku semua dh bhgia skrg ni..leh kate kebnykan nye dh kawen la, nk kawen la.. dh ade anak pon.. huh.. bgus r diorg.. tpi kawen sorg pon x ajk aku..hampeh.. tpi aku x kisah,,, dgr diorg sume dh bhgia, aku pon tumpg gembira la.. huhu.. ayat x leh blah.. hahaha..


hmmm.. begitu la ringkasan kehidupan aku spnjg cuti semester ritu.. mlaz cite bnyk2.. bukan ade org bace pon...huhu...lgipon saje rajin tetibe nk update blog ni semntara tggu mate ni ngantok.. dh kol 4 ni x tido lgi.. gila tol.. dh r bru smpai ptg td.. brg pon x abes kemas... sok nak kene g fak lak.. arghhh.. bile nak tido ni... k la.. nak cube wat prkra laen lak supaya leh tido... huhu..

No comments: