Saturday, July 04, 2009

.::: 3/7-Perang DECTAR: semangat kekolejan yang melampau?? :::.l

malam, (3/7)menyaksikan satu peperangan di antara kolej2 kediaman.. 'perang' yang bermula selepas berakhirnye Malam Tunas Seni 09(malam penutup minggu MMP tuk student baru) dimulakn dengan tepukan semangat kolej masing2..tak silap aku time tu tetamu VIP tengah O.T.W nak keluar dewan kot..satu dewan pun dah gamat dah..semua kolej pakat duk tepuk style masing2..macam cara.. pastu, sambung lagi cheers masing2...adoyai..!!

Kitaorang team teknikal, mcm biase, abes function,kene kemaskan semua barang2., simpan mic,gulung cabel mic n dsb.. lantak diorg la nk terpekik sane-sini, kitaorg wat je keje kitaorg. dah bis kemas pun, diorg tak abes lagi.. smpai VIP pun join skali tengok diorg lawan2 sorak. kitaorg malaz nk layan sangt, so kitorg g mkn dulu kat atas..lantak korg la nak memekak kitorang nak makn dulu..penat tadi duk berlari time function...

abes makan sume g kumpul kat stage, duk tgk diorg sume berperang,aku sempat jup singgah tengok dak kolej aku berperang..hahha.kejap je..pas tu aku turun ke stage.. huh..kat stage tu penuh nagn PC2 pusat n PC kebudayaan.. time tu dewan terang lagi... lampu tak tutup lagi coz lom kul 12...







antara gelagat di dalam dewan y
ang dapat di 'snap' malm tu...

then, dh kul 12 malm je..lampu dewan sume di off kan..inagt kan pas lampu off, dieorg nak la blik ke..tapi x gak..sambung lagi sorak..makin hebat perang sorak.. kitaorg tengok jek la dari atas stage...hehe

semuanye berlarutan smpai jam dua pagi la lebih kurang... kolej yang last kali kuar adalah KRK sekaligus merangkap pemenang malam tu..huhu.. tumpang bangga jupa ku walaupun aku  tak  membantu menjayakannya...

lallallalalallallalla....

p/s: semuanya aku rase dah berakhir malam tu n harapnye tiada perselisihan yng diteruskan.... biarlah semuanya jadi memori...

1 comment:

Anonymous said...

biasa la...pc diorang punya keje