Friday, May 08, 2009

..*~berakhirnya sudah..~*lalalallalalaa...

ah....akhirnya hari2 yang memeningkan dan menggilakan berakhir hari ni.7/5/09. tepat jam 5.30p.m tadi..., akhirnya selesai paper aku yang terahir tuk sem ni...(huhu..bkn abes dah ek ade sethn lagik) aku xpasti ape yang aku rase sekarang ni..ntah la...sepatutnya aku rase sangat2 lega tapi sampai skrg ni  jam 12.41a.m 8/5/09, aku rase cam xde ape2...happy pun x,tensen pun x, lega tu cam xde jek... ntah la..mungkin sebab frust ngan paper tadi mungkin... tapi aku rase cam x jek.. cam ade sebab lain... ntah la.. malaz nak layan perasaan ni sangat...mungkin sebab dalam keadaan keliru or it should i call 'blur'..... huhu..biarkan lah.... yang penting sekarang ni masanya untuk packing barang tuk cuti sem...lallalallalalaa...best2 cuti.. tapi lame nanti mesti boring..hahha..selalu dah macam tu.. xpe.. bukan slalu dapat duk relaks kat rumah... so, i'll make it easy.... lagi pun cuti ni rumah aku busy kot.. ye la mule2 abang long aku nak tunang 16/5 ni... pas tu bulan 6 lak akak aku nak kawen... so, aku dapat rasakan yang akan menjadi mangsa buruh kerahan tenaga nanti adalah aku.....hahhaha.. sabar jela ina....hhuhu... ok lah aku dah terlalu melalut kot.... ape- ape pun... selamat bercuti kepada anda semua yang bercuti..dan buat yang  tak bercuti tu, rajin2 la belajar ye....daaaaaaaa....

i'll gonna miss u  guys..... see u in new year new sem with new spirit....

No comments: