Wednesday, January 28, 2009

24/11- hmmm...aku x sangka..

hmm...xtau mne nak mule...
al-kisahnye pade hari tersebut adalah hari aku pulang ke kmpung...
disebabkan time tu orang dah nak cuti chinese new year,
dan disebabkan sedikit kesengalan aku, aku dapat la tiket jam 7 malam.
tapi aku xsangka plak yg semua ni membawa aku kepada sesuatu yang x disangka...
hahaha...jeng..jeng..jeng..
aku bertolak dari jam 5 ptg..
terpakse tolak 2 jam awal coz perjalanan nak ke pekeliling mkn mse lme nk2 dalam ktm.
then, setelah bertungkus lumus mengharungi perjalanan lam ktm n lrt,
akhirnye aku smpai kat pekeliling jam 6.40 gitu.
sampai kat sane lak hujan lak..
memandngkan aku tengok bus xde lagi, so aku pun pegi la toilet dlu..
pas g toilet aku g la kat tempat tggu bus.
tgk orang pnuh, so aku pu duk je la berdiri  dekat dengan bus.
tengah aku dok berposing kat situ..tetibe...
jeng..jeng..hehhe
to be continued...................

No comments: